Szkolenie: Telemarketing dla pośredników nieruchomości

SPRZEDAŻ ZAKOŃCZONA

200,00 zł netto

246,00 zł brutto

Nagranie ze szkolenia stacjonarnego

Podnieś efektywność rozmów telefonicznych bez wychodzenia z biura!

  • zwiększ swoją efektywność w rozmowach telefonicznych z klientami,
  • przygotuj się do najczęstszych obiekcji,
  • zadbaj o przygotowanie psychologicznie,
  • zbuduj schematy rozmów,
  • naucz się budować i wykorzystywać bazy klientów

CO OMÓWIMY?

W tym szkoleniu przekażemy Ci kompletną wiedzę o telemarketingu dla pośredników nieruchomości. Jest ono dedykowane konkretnie dla agentów i zawiera sprawdzone rozwiązania!  Podczas prawie 4 godzin odpowiemy na takie pytania jak:

  • Jak wykorzystywać bazy danych ofert prywatnych?
  • Jak przygotować się do rozmowy z klientem?
  • Jak zbudować schemat rozmowy?
  • Jak prowadzić rozmowy prowadzące do umówienia spotkania?
  • Jak reagować na najczęstsze obiekcje?
  • Jak tworzyć i wykorzystywać bazy danych klientów?
  • Jak analizować efektywność i wyciągać wnioski z tego?

Rozmowa telefoniczna jest pierwszym kontaktem z klientem, może pomóc w dalszej pracy lub uniemożliwić podjęcie współpracy.

Celem tej rozmowy nie jest sprzedaż usług pośrednictwa, lecz umówienie spotkania na żywo!

REKOMENDACJE TEGO SZKOLENIA

Poniżej znajdziesz kilka rekomendacji wystawionych przez uczestników tego szkolenia:

Z Panem Marcinem spotkałam się już drugi raz. Szkolenia są merytoryczne, pozwalają zgłębić temat, a jednocześnie pozwalają na analizę działania i wyłapywanie własnych błędów. Szkolenie nie daje recepty na „całe zło” ale pozwala zrozumieć mechanizm działania niektórych aspektów, co pozwala zwiększyć sukcesy w pracy pośrednika.

Katarzyna Gawryś

Pośrednik w obrocie nieruchomościami, Infinity Home

Prowadzący nie boi się trudnych pytań. Poczucie humoru Pana Marcina Festera pozwala na szybsze wchłanianie nowo poznanej wiedzy. Merytorycznie pełen profesjonalizm.

Paulina Borowicz

Pośrednik nieruchomości, Home Hunters

Ciekawe szkolenie. Zostały poruszone tematy, z którymi spotykamy się w życiu codziennym jako pośrednicy. Ciekawe rozwiązania problemów i chęć pomocy oraz poprawy ogólnego wizerunku branży.

Roch Jagielliński

Doradca ds. nieruchomości, RS Real Estate

Bardzo zwięzłe i konkretne omówienie tematu szkoleń, oparte na własnym doświadczeniu prowadzącego. Szczerość i bezpośredniość, a także umiejętność przekazania rozwiązań, rad. Szkolenie okazało się wartościowe i pomocne nawet dla doświadczonego pośrednika.

Katarzyna Ciupak

Właścicielka biura nieruchomości, Infinity Home

PROWADZĄCY

Szkolenie poprowadzi MARCIN FESTER

  • Właściciel firmy szkoleniowej Marcin Fester Consulting
  • Właściciel biura nieruchomości
  • Pośrednik nieruchomości
  • Autor kursu na pośrednika nieruchomości
  • Autor szkoleń z zakresu obrotu nieruchomościami

Podczas mojej pracy zawodowej poznałem pracę pośrednika nieruchomości od podszewki. Prowadziłem także własne biuro nieruchomości wdrażając metody, które przekazuję na szkoleniach. Wszystkie informacje są zatem sprawdzone w praktyce i nie są to tylko teorie.

Moje zamiłowanie do uczenia innych spowodowało, że utworzyłem firmę szkoleniową. Dzięki temu połączyłem pasję oraz pracę, a także mam realny wpływ na świat, który mnie otacza oraz branżę, w której pracuję.

Serdecznie zapraszam na szkolenie każdego pośrednika nieruchomości, który chce rozwijać umiejętności niezbędne w tym coraz bardziej wymagającym rynku.

PARTNERZY SZKOLENIA

ZAWARTOŚĆ SZKOLENIA

WPROWADZENIE DO TELEMARKETINGU

    1. Specyfika kontaktu telefonicznego
    2. Rodzaje telemarketingu

BAZY DANYCH OFERT PRYWATNYCH

    1. Znaczenie bazy danych ofert prywatnych w pracy pośrednika
    2. Wykorzystanie bazy danych na przykładzie programu POP

ORGANIZACJA PRACY W TELEMARKETINGU

    1. Organizacja pracy pod kątem telemarketingu
    2. Organizacja rozmowy
    3. Przygotowanie do rozmowy
    4. Budowa baz klientów

BUDOWA ROZMOWY TELEFONICZNEJ

    1. Rodzaje rozmów telefonicznych w pracy pośrednika
    2. Budowa rozmowy
    3. Schemat rozmowy
    4. Dodatkowe elementy rozmowy

BARIERY EFEKTYWNEGO TELEMARKETINGU

    1. Najczęstsze problemy
    2. Najczęstsze obiekcje
    3. Obrona przed presją, manipulacją i krytyką ze strony klienta

ANALIZA WYNIKÓW

    1. Statystyki skuteczności telemarketingu
    2. Analiza, wnioski, strategie

KUP TERAZ TO SZKOLENIE

SPRZEDAŻ ZAKOŃCZONA

200,00 zł netto

246,00 zł brutto

ORGANIZATOR:

PARTNERZY: