26 students

Szkolenie to jest częścią Kursu na pośrednika nieruchomości. Po podpisaniu umowy pośrednictwa sprzedaży z klientem należy zająć się znalezieniem nabywcy. W tym celu pośrednik musi wykazać się umiejętnością wykorzystania działań marketingowych, które zostaną przedstawione w tym szkoleniu. Dowiesz się z niego jak stworzyć idealną ofertę sprzedaży nieruchomości, która zachęci potencjalnych nabywców do zakupu, jak stworzyć plan marketingowy oraz jak analizować działania i efekty.


ZAKRES SZKOLENIA

Z niniejszego kursu dowiesz się jak poprawnie przygotować profesjonalną ofertę sprzedaży. W tym celu zapoznasz się z modelem AIDA, dowiesz się w jaki sposób stworzyć cześć opisową, tak aby zachęciła ona potencjalnego klienta do umówienia się na oglądnięcie nieruchomości. Zapoznasz się z informacjami jak przygotować rzut, jak wykonać dobre zdjęcia, które z nich wybrać jako zdjęcie główne oraz jaka powinna być ich kolejność, ile ich powinno być i jak powinien wyglądać znak wodny. Poruszony zostanie również aspekt analizy zachowań kupujących – znając takie zachowania, będziesz rozumiał dlaczego tak istotne znaczenia mają poszczególne części ogłoszenia, które tworzysz. Zapoznasz się również z zasadami tworzenia planu marketingowego. Poznasz rodzaje promocji zarówno online, jak i stacjonarnej. Poznasz także cykl życia oferty, dzięki czemu będziesz wiedzieć jaką strategię, na którym etapie wybrać aby jak najszybciej doprowadzić do finalizacji sprzedaży. Dowiesz się także jak analizować działania marketingowe, statystyki oraz działania konkurencji.


EFEKTY KSZTAŁCENIA

Po ukończeniu tego szkolenia kursant potrafi:

  • stworzyć atrakcyjny opis oferty sprzedaży nieruchomości w oparciu o model AIDA,
  • stworzyć oraz wybrać odpowiednie zdjęcia,
  • stworzyć rzut nieruchomości,
  • analizować zachowania kupujących-użytkowników portali ogłoszeniowych,
  • stworzyć plan marketingowy sprzedaży nieruchomości,
  • określać cel sprzedaży,
  • określić grupę odbiorców oferty,
  • analizować rynek nieruchomości,
  • określać cenę sprzedaży,
  • dopasować działania marketingowe do potrzeb oferty,
  • wskazać i omówić metody promocji online,
  • wskazać i omówić metody promocji stacjonarnej,
  • analizować działania marketingowe i statystyki,
  • analizować konkurencję.

Nauczyciel

Admin bar avatar Marcin Fester

Trener w Marcin Fester Consulting oraz Trener w Nowodworski Estates, specjalizuje się w szkoleniach z umiejętności miękkich. Prezes Zarządu MFC Group Sp. z o.o. Więcej informacji w zakładce Trener.
250,00zł 200,00zł