FAQ

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

W zakładce Szkolenia online wybieramy szkolenie i klikamy na przycisk Dodaj do koszyka. Kurs zostanie dodany do koszyka. Należy kliknąć Przejdź do kasy, podać niezbędne dane do realizacji zamówienia oraz ewentualnie NIP firmy, na którą ma zostać wystawiona faktura VAT. Wybieramy metodę płatności, akceptujemy wymagane zgody oraz klikamy Kupuję i płacę.

Jeśli wybrana została metoda płatności online, to po opłaceniu kursu będzie on od razu dostępny, lecz przy płatności przelewem dostęp do szkolenia zostanie dodany w ciągu 24h od zaksięgowania płatności.

Po opłaceniu szkolenia uzyskasz dostęp do odpowiednich modułów widocznych w zakładce Moje szkoleniaOpracowane przez nas kursy stanowią nowatorski sposób zdobywania wiedzy, a co najważniejsze, do szkolenia możesz przystąpić, kiedy tylko zechcesz i gdy dysponujesz odpowiednią ilością czasu. W każdym momencie możesz rozpocząć naukę, przerwać ją na określony okres, a następnie znów powrócić do zajęć. Dzięki temu zapoznajesz się z poszczególnymi zagadnieniami bez stresu oraz odgórnie narzuconych terminów.

UWAGA! Dostęp do treści jest ograniczony czasowo (najczęściej do 1 lub 2 miesięcy od daty zakupu) – szczegółowe informacje są dostępne w opisie danego szkolenia.

Dostęp do treści jest ograniczony czasowo (najczęściej do 1 lub 2 miesięcy od daty zakupu) – szczegółowe informacje znajdziesz w opisie danego szkolenia.

Tak, jeśli zakupisz szkolenie w wersji z certyfikatem, ukończysz wszystkie lekcje i zakończysz ewentualny test/egzamin końcowy to otrzymasz certyfikat w wersji pliku pdf.

Dokument ten pozwoli Ci potwierdzić zdobyte kwalifikacje przed przyszłym pracodawcą, ale może też służyć do tego, aby zbudować wizerunek profesjonalisty przed potencjalnymi klientami lub potwierdzić umiejętności swoich pracowników (w sytuacji, kiedy jesteś właścicielem firmy).

Jeśli zakupisz szkolenie w wersji z certyfikatem, ukończysz wszystkie lekcje i zakończysz ewentualny test/egzamin końcowy to napisz wiadomość na adres:

szkolenia@mf-consulting.pl

i podaj tam imię, nazwisko oraz nazwę szkolenia, które ukończyłaś/-eś.

UWAGA! Pamiętaj o kliknięciu Zakończ lekcję po każdej lekcji oraz Zakończ kurs po przebyciu wszystkich modułów szkolenia. Jeśli tego nie zrobisz nie będzie możliwa weryfikacja ukończenia szkolenia!

Z racji internetowej formy naszych szkoleń nie jest możliwa rezygnacja po zakupie. Wyjątek stanowią jedynie sytuacje, w których nie otrzymałaś/-eś dostępu do szkolenia (np. w przypadku płatności przelewem lub braku płatności).

Po zakupie otrzymasz od nas w ciągu 5 dni roboczych fakturę VAT. Jeśli zakup był dokonany na firmę i podałaś/-eś NIP w zamówieniu to prześlemy ją na adres mailowy podany w formularzu zamówienia.

Jeśli nie podałaś/-eś danych firmy podczas składania zamówienia to prześlij je do nas na adres mailowy: biuro@mf-consulting.pl w ciągu 3 dni od daty zamówienia.

Jeśli nie znalazłaś/-eś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie napisz do nas na adres:

biuro@mf-consulting.pl